Yhteydenottokanavat palveluntuottajalle

Palvelusetelit ja ostopalvelut yrityksille
Palveluseteleihin ja ostopalveluihin liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä palvelusetelin/maksusitoumuksen myöntäneeseen organisaatioon.
Kilpailutukset
Tarjouspyyntöihin liittyvät kysymykset lähetetään tarjouskohtaisen Kysymykset ja vastaukset -osion kautta.
Palveluntuottajien tekninen tuki
Palse.fi-portaalin käyttöön liittyvissä teknisissä ongelmatilanteissa ota yhteyttä Polyconin asiakastukeen:
Tuen puhelin 010 470 9689 (arkisin klo 9-16 palveluntuottajille)
Tuen sähköposti
Henkilöasiakkaiden asiakastuki
Portaalin päävalikon Ohjeet ja asiointi -sivulta löydät kattavasti ohjeita portaalin käyttöön sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksin.

Mikäli tarvitset henkilökohtaista neuvontaa tai esimerkiksi muutosta ajanvaraukseen, ota yhteyttä sinua hoitavaan tahoon tai palveluntarjoajaan. Palse.fi-portaalin asiantuntijat eivät voi ottaa kantaa sinun hoitoosi tai terveydentilaasi liittyviin asioihin.
Polyconin myynti yrityksille
Kiinnostaako palveluseteli-, ostopalvelu-, apuvälinepalvelu- tai hoitotarvikejakelun sähköinen hallinta? Effector-tuoteperheestä löydät joustavat ratkaisut organisaatiosi tarpeisiin.

Tutustu Effector-tuoteperheeseen ja ota yhteyttä myyntitiimiimme.

Ota rohkeasti yhteyttä myyntitiimiimme niin jutellaan lisää!
Myynnin sähköposti